tisdag 22 november 2011
Jag har alltid sett R.E.M. som ett tråkigt mainstream wannabe-indieband. Sådär två dagar innan bandet annonserade att de skulle hänga upp gitarrerna hade jag av någon anledning laddat ner plattan Murmur från 1983. Det visade sig att jag hade väldigt fel om dem, den är asbra. Testa Catapult om ni tvekar! Annars visar jag här två neonskyltar:
R.E.M. - Murmur
0 kommentarer:
Skicka en kommentar