När jag åkte linbana tänkte jag att jag kunde passa på att fota folk då jag sällan gör det annars. Det positiva var att folk inte kunde säga åt mig att sluta fota då vi hela tiden åkte bort från varandra. Det är därför jag inte fotar folk på gatan annars (via #streetphotography), för dem kan be en att sluta och det skulle bara bli awkward stämning...
Supertramp - Easy Does It
0 kommentarer:
Skicka en kommentar