tisdag 13 december 2011

När jag åkte linbana tänkte jag att jag kunde passa på att fota folk då jag sällan gör det annars. Det positiva var att folk inte kunde säga åt mig att sluta fota då vi hela tiden åkte bort från varandra. Det är därför jag inte fotar folk på gatan annars (via #streetphotography), för dem kan be en att sluta och det skulle bara bli awkward stämning...


Supertramp - Easy Does It

DSC_0129

DSC_0138

DSC_0145

DSC_0130

DSC_0150

0 kommentarer:

Skicka en kommentar