På dagarna går vi mest runt och dricker kaffe och spanar in stan. Just nu bor vi i en liten etta men har hittat lägenheten vi ska flytta in i i slutet av oktober. Spanjorerna klär sig i regel skitfult. Döden för den som går runt med fashion vision (dvs jag)
2 kommentarer:
Fashion vision - It's a blessing and a curse
mitt liv är lidande
Skicka en kommentar