torsdag 22 september 2011

DSC_0099

På dagarna går vi mest runt och dricker kaffe och spanar in stan. Just nu bor vi i en liten etta men har hittat lägenheten vi ska flytta in i i slutet av oktober. Spanjorerna klär sig i regel skitfult. Döden för den som går runt med fashion vision (dvs jag)

DSC_0203

DSC_0245

DSC_0054

DSC_0055

2 kommentarer:

William Hagströmer sa...

Fashion vision - It's a blessing and a curse

LeonardB sa...

mitt liv är lidande

Skicka en kommentar