Idag roadtrippade vi i fem timmar ner till byn vi bodde i för 10 år sedan, Salobreña. Det är en semesterort och säsongen är slut så just nu är det post-apokalypsdött här med en liten dos av ångest. Jag såg en naturdokumentärer om Sibirien förut och jag gör inte så mycket annars... Förmodligen kommer jag posta
fredag 23 september 2011
Idag roadtrippade vi i fem timmar ner till byn vi bodde i för 10 år sedan, Salobreña. Det är en semesterort och säsongen är slut så just nu är det post-apokalypsdött här med en liten dos av ångest. Jag såg en naturdokumentärer om Sibirien förut och jag gör inte så mycket annars... Förmodligen kommer jag posta
2 kommentarer:
Tjena!
Brorsan här.
Ser bra ut, fortsätt!
Tips: plåta brudar
Den översta bilden är verkligen helt sjukt snygg
Skicka en kommentar