fredag 23 september 2011

DSC_0231

Idag roadtrippade vi i fem timmar ner till byn vi bodde i för 10 år sedan, Salobreña. Det är en semesterort och säsongen är slut så just nu är det post-apokalypsdött här med en liten dos av ångest. Jag såg en naturdokumentärer om Sibirien förut och jag gör inte så mycket annars... Förmodligen kommer jag posta dåliga asbra playlists snart. Eller läser nån ens det här?

DSC_0203

DSC_0261

DSC_0195

2 kommentarer:

LeonardB sa...

Tjena!

Brorsan här.
Ser bra ut, fortsätt!
Tips: plåta brudar

William Hagströmer sa...

Den översta bilden är verkligen helt sjukt snygg

Skicka en kommentar